Palaute on pienistä asioista suurin
Palaute auttaa meitä ymmärtämään paremmin asiakkaitamme. Ymmärtäminen taas auttaa meitä kehittämään palvelujamme. Asiakaspalaute onkin meille tärkeä johtamisen ja kehittämisen väline. Palautteen kautta pystymme myös seuraamaan erilaisia asioita, kuten esimerkiksi sitä miten olemme onnistuneet vuorovaikutuksessa tai kohtaamisessa tai asiakkaiden kysymyksiin vastaamisessa.
Avoin palaute
Avointa palautetta voi jättää suullisesti, sähköpostilla tai sähköisellä tai kirjallisella lomakkeella. Palautetta voi jättää kuka tahansa. Palautteen voi jättää nimettömänä, mutta jos haluat palautteeseen vastauksen, jätä yhteystietosi. Käsittelemme palautteen 14 vuorokauden sisällä sen saapumisesta. Jos palautteen käsittely edellyttää asiakastietojen käsittelyä, niin vastaamme ainoastaan kirjallisesti. Ethän kirjoita luottamuksellista tietoa palautteeseen.
Kysymme palautelomakkeella vastaajan täysi-ikäisyydestä, koska olemme kiinnostuneita myös siitä miten lapset ja alaikäiset nuoret kokevat palvelumme.
Palautelomakkeen löydät myös kotisivujemme etusivulta.
Asiakastyytyväisyyskyselyt
Yksikkömme toteuttavat asiakastyytyväisyyskyselyitä omien aikataulujensa mukaisesti. Tiedon asiakastyytyväisyyskyselystä ja vastausohjeet saat asiointisi yhteydessä silloin kun kyselyitä toteutetaan.
Palautepäätteet
Käytössämme on neljä asiakaspalautepäätettä. Palautepäätteiden kautta toivomme palautetta siitä miten olemme yleisesti onnistuneet ja siitä suosittelisitko palvelua läheisellesi. Myös palautepäätteellä on mahdollisuus jättää avointa palautetta. Palautepäätteet sijaitsevat sairaalan aulassa, Forssan pääterveysaseman aulassa, Perhekeskuksen aulassa ja Palvelukeskus Intalankartanon aulassa.